Από το κέφι και τη διασκέδαση του τρεξίματος, στα νεύρα και την ταλαιπωρία της παραλαβής των ρούχων. Οι δρομείς χρειάστηκε να κάνουν αρκετή υπομονή την Κυριακή, όταν αφού τερμάτιζαν πήγαιναν στους χώρους παραλαβής των ρούχων τους, καθώς υπήρχε μεγάλη καθυστέρηση.

Πρόκειται για νέο σχεδιασμό, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά φέτος, και αποδείχθηκε ότι υπάρχουν- μεγάλα είναι η αλήθεια- περιθώρια βελτίωσης. Με ανακοίνωση, ο ΣΕΓΑΣ και η Οργανωτική Επιτροπή του Κλασικού Μαραθωνίου της Αθήνας ζήτησαν συγνώμη από τους δρομείς, ενώ σημείωσαν ότι έχουν καταγραφεί τα προβλήματα προκειμένου να βελτιωθεί το σύστημα.

Στην ίδια ανακοίνωση ευχαριστίες δόθηκαν σε εθελοντές, κριτές και όλους τους εμπλεκόμενους στη διεξαγωγή του ΚΜΑ, ο οποίος έκανε ρεκόρ τηλεθέασης στη ΔΤ. Το ποσοστό έφτασε μέχρι και 12%, που σημαίνει πως κατά μέσο όρο 400.000 άνθρωποι έζησαν από την τηλεόραση το μεγάλο γεγονός. Επίσης τηλεθεατές που είδαν έστω ένα λεπτό της μετάδοσης έχουν ξεπεράσει το 1.100.000!

Προηγούμενο άρθροΟ «μαθητής» δεν αφήνει μόνο του τον «δάσκαλο»-Η συγκινητική κούρσα του Αναστασάκη με τον Παπαμαρκάκη
Επόμενο άρθροO θηλυκός LeΒron James κάνει μήκος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ