Πολλές είναι οι διαμαρτυρίες αθλητών -ιδίως Αμερικανών- στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για τον κανονισμό νο40 (δείτε εδώ)
που απαγορεύει οποιαδήποτε διαφήμιση με οποιοδήποτε τρόπο για άλλους πέρα απο τους χορηγούς των Αγώνων (όπως και το να χρησιμοποιούνται πρόσωπα που δεν είναι μέλη της παρούσας Ολυμπιακής ομάδας)
Το πρόβλημα δημιουργείται κυρίως επειδη η ισχύς του δεν είναι μόνο η περίοδος των Αγώνων που έχει ισχύ αλλά έχει επεκταθεί σε Ολυμπιακή περίοδο απο 10 ημέρες πριν έως και 3 ημέρες μετά.

Rule 40: ‘Except as permitted by the IOC Executive Board, no competitor, coach, trainer or official who participates in the Olympic Games may allow his person, name, picture or sports performances to be used for advertising purposes during the Olympic Games.’

Κι ενώ η ΔΟΕ προτρέπει τους αθλητές να χρησιμοποιούν τα μέσα για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους απο τους Αγώνες, οι απαγορεύσεις είναι πολλές.

Ευρεία είναι η αναπαραγωγή του μηνύματος “I am honored to be (ή, I am) an Olympian, but #WeDemandChange #rule40 @NBCOlympics”, ενδεικτικά απο S.Richards (που είναι η πλέον …θερμή), A.Merritt, deLoach, Trotter, L.Williams, Lagat, Patterson, Harper, Demus, Robinson, Whiting, Nelson, Symmonds, Patton, Walker, Hardee κλπ

Προφανώς οι χορηγοί αυτών μάλλον στηρίζουν την ενέργεια αυτή…

Άλλα μηνύματα:
Sanya Richards: With $6 billion exchanging hands during the Olympics why do the athletes compete for free?!?
AdamNelson: Olympic ideals vs Olympic reality. The only thing still amateur about the Olympic Games is how they treat the athletes
Sam Chelanga: #Rule40 is trending!Great! Thanks politics..you’ve reduced the @Olympics to be about $$$!Now what???

Προηγούμενο άρθροΟι συμμετοχές στο στίβο για Λονδίνο και οι θέσεις των Ελλήνων
Επόμενο άρθροΟλυμπιακοί Αγώνες: Ξεκίνησε το ολυμπιακό ταξίδι

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ