Κατόπιν συναντήσεων της Πανελλήνιας Ένωσης Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με τον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Αυγενάκη και την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζαχαράκη, το ΔΣ της ΠΕΠΦΑ κατέθεσε προτάσεις για τον Αθλητισμό, τη σχολική φυσική αγωγή και τον σχολικό αθλητισμό.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Την Τρίτη 03/12/2019 και ώρα 14:00 πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας του ΔΣ της ΠΕΠΦΑ με την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζαχαράκη. Στα πλαίσια αυτά η Ένωσή μας έθεσε τα παρακάτω θέματα ζητώντας τον γρηγορότερο δυνατό προγραμματισμό για την υλοποίησή τους.

1. Επιστροφή της Ένωσης στην ιστορική της έδρα στο Εθνικό Γυμναστήριο ”Ι. Φωκιανός”

2. Ίδρυση Οργανικών Θέσεων Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και Θέσπιση οργανικών θέσεων Ειδικευμένων Εκπαιδευτικών Φ.Α. στα Ειδικά Σχολεία. Υπάρχουν συνάδελφοι που βρίσκονται στη “διάθεση” για πάνω από δέκα χρόνια. Δεν μπορούν να εξελιχθούν και ζουν σε καθεστώς αβεβαιότητας κάθε χρόνο. Για λόγους ισονομίας, ισοπολιτείας και αξιοπρέπειας το θέμα αυτό πρέπει να λυθεί.

3. Από τον νόμο Στυλιανίδη που είχε διευθετήσει αρκετά ζητήματα περίπου 150 συνάδελφοι παραμένουν ακόμη αδιόριστοι. Όντας κάθε χρόνο αναπληρωτές έχουν σήμερα προϋπηρεσία πάνω από 150 μήνες. Στους επόμενους διορισμούς εκπαιδευτικών ΠΕ11 να ληφθεί μέριμνα για την αποκατάστασή τους με έξτρα μοριοδότηση.

4. Στην μοριοδότηση των εκπαιδευτικών να λαμβάνεται υπόψη η γονική επιμέλεια ή η γονική μέριμνα. Δεν είναι δυνατόν διαζευγμένος εκπαιδευτικός να θεωρείται ”άτεκνος”!

5. ”ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ” : Την πιλοτική εισαγωγή του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στην Προσχολική Εκπαίδευση και τη διδασκαλία του από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής σε συνεργασία με το/τη νηπιαγωγό χωρίς αύξηση του ωραρίου προγράμματος.
Η αναπτυξιακή ψυχολογία υπογραμμίζει ότι το νήπιο μαθαίνει να κινείται και ταυτόχρονα, μαθαίνει μέσα από την κίνηση.
Η Φυσική Αγωγή, είναι ένα μάθημα το οποίο απευθύνεται και στους τρεις βασικούς τομείς της προσωπικότητας του νηπίου: τον ψυχοκινητικό τομέα, το συναισθηματικό και το γνωστικό.

6. Το πρόγραμμα της κολύμβησης πρέπει να ξεκινάει στις αρχές του Οκτωβρίου εκάστου έτους και να υλοποιείται αποκλειστικά και μόνο από εκπαιδευτικούς ΠΕ11 μονίμους ή αναπληρωτές με μειωμένο ωράριο.

7. Δυνατότητα Β΄ ανάθεσης διδασκαλίας μαθημάτων, όπως η Βιολογία Γυμνασίου, η Οικιακή Οικονομία και η Αγωγή Υγείας.

8. Άμεση συγκρότηση της ΚΟΕΣΑΔ, προκήρυξη και προγραμματισμός σχολικών πρωταθλημάτων. Αυτό θα πρέπει να λαμβάνει χώρα κάθε Οκτώβριο εκάστου έτους.

9. Προτείνουμε τη δημιουργία, οργάνωση και στελέχωση ως αυτοτελή τμήματα των Κέντρων Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού (ΚΕΦΑΣΑ) σε κάθε Διεύθυνση Νομού και Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού σε επίπεδο Περιφέρειας.

10. Προτείνουμε η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού να πραγματοποιείται την 6η Απριλίου που είναι η Παγκόσμια Ημέρα Αθλητισμού για την Ανάπτυξη και την Ειρήνη -κατόπιν πρότασης της Μόνιμης Αντιπροσωπείας της Ελλάδας στον ΟΗΕ,- καθώς αυτή είναι η ημέρα της αναβίωσης των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 1896 η οποία σε περίπτωση διακοπών Πάσχα, θα μεταφέρεται την τελευταία εβδομάδα πριν τις διακοπές.

11. Επαναλάβαμε την πάγια θέση μας ότι το μάθημα της φυσικής αγωγής πρέπει να διδάσκεται αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς ΠΕ11 καθώς και την αύξηση των ωρών της Φυσικής Αγωγής στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα τόσο του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου – Λυκείου σε τρεις ώρες διδασκαλίας φυσικής αγωγής την εβδομάδα σύμφωνα με τις οδηγίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

12. Επισημάναμε την κάκιστη λειτουργία της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής και τα πολλά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί λόγω λαθεμένων επιλογών ή καθυστερήσεων ή παραλείψεων. Επίσης τονίσαμε την δυσλειτουργία της ΔΦΑ σε σχέση με τις διεθνείς εκπαιδευτικές ομοσπονδίες και την απειλή της απομόνωσης της χώρας(ISF, FIJU).

13. Ενημερώσαμε για τους 7ους Παγκόσμιους εκπαιδευτικούς Αγώνες Αθλητικής και Ολυμπιακής Παιδείας (EDUCATIONAL GAMES 2020)

Προηγούμενο άρθροRoad to (του) Sapporo
Επόμενο άρθροΗ Στεφανίδη υποψήφια για την Επιτροπή αθλητών της ΔΟΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ