Την Τετάρτη το πρωί θα αναχωρήσει για το Τορίνο η ελληνική αποστολή η οποία θα συμμετάσχει 6-8 Μαρτίου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου ανδρών – γυναικών.

Η αποστολή αναχωρεί 4 του μήνα στις 9 το πρωί από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και μέσω Ρώμης αναμένεται να φθάσει στις 3 το μεσημέρι ώρα Ελλάδας στο Τορίνο. Η επιστροφή είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 9 Μαρτίου με προβλεπόμενη ώρα άφιξης στην Αθήνα τις 23.20.

Η ομάδα αποτελείται από 3 αθλητές και 4 αθλήτριες που έπιασαν το όριο στο αγώνισμά τους για συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και είναι οι:
(σε παρένθεση και το φετινό ρεκόρ και κατάταξη στην Ευρώπη ως το τέλος Φεβρουαρίου)

Λούης Τσάτουμας (Μήκος – 8,20, #01)
Κώστας Δουβαλίδης (60μ εμπόδια – 7″68, #14)
Κώστας Μπανιώτης (Ύψος – 2,25, #33)

Νάντια Εφεντάκη (3.000μ – 8’58″12, #16)
Βούλα Παπαχρήστου (Τριπλούν – 14,16, #10)
Νικόλ Κυριακοπούλου (Επί κοντώ – 4,35, #19)
Τόνια Στεργίου (Ύψος – 1,90, #21)

Δείτε τις υπόλοιπες ομάδες: http://www.stivoz.gr/?p=20412

Δείτε το πρόγραμμα των αγώνων:
http://www.european-athletics.org/files/timetable-turin-poc.pdf
(Η Ιταλία είναι μια ώρα πίσω από την Ελλάδα&Κύπρο)

Την Παρασκευη η ΕΤ1 θα μεταδώσει 16:45 – 19:00
Το Σπορ+ θα μεταδώσει 10:15 – 16:30

Το Σάββατο η ΕΤ1 θα μεταδώσει 16:00 – 19:00
Το Σπορ+ θα μεταδώσει 10:10 – 14:30

Την Κυριακή η ΕΤ1 θα μεταδώσει 16:15 – 19:15
Το Σπορ+ θα μεταδώσει 10:10 – 13:30



Συμπέρασμα…

…μάλλον πρέπει να πάρω άδεια την Παρασκευή…


Με μία πολύ γρήγορη καταμέτρηση:
Ρωσία = 62
Γαλλία = 39
Αγγλία = 39
Γερμανία = 38
Ιταλία = 38
Ισπανία = 37

Ελλάδα = 7

Τα συμπεράσματα, αν υπάρχουν, δικά σας.

Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι αυτές οι χώρες έχουν πολύ καλύτερο αθλητισμό αλλά κ αυτή η διαφορά δεν είναι ανάλογη…
Γενικά στην Ελλάδα έχει υποτιμηθεί ο κλειστός, το επίπεδο έχει σίγουρα πέσει, οι τραυματισμοί αθλητών μας είναι πολλοί και όλα αυτα μαζί με το γεγονός ότι η ομοσπονδια όχι ότι έχει βάλει πολύ υψηλά όρια αλλά δεν είναι καθόλου ανεκτική όπως στις περιπτώσεις κυρίως Τσιάμη κ Πέρρα αποθαρρύνει ακόμα περισσότερο τους αθλητές…ενώ δεν υπάρχουν πλέον κ τα πολλά προνόμια…!

????????????? ????????????? ??? ?????? ??????? & ??????? ???? ????????

Βγήκαν στο site της ΕΑΑ – Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία – οι τελικές συμμετοχές σε άνδρες κ γυναίκες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος :

ΓΥΝΑΙΚΕΣ
http://www.european-athletics.org/index.php?option=com_content&task=view&id=7145&Itemid=2
ΑΝΔΡΕΣ
http://www.european-athletics.org/index.php?option=com_content&task=view&id=7144&Itemid=2

η κατάταξη και οι ώρες των Ελλήνων αθλητών στο Τορίνο :

Λούης Τσάτουμας : επίδοση από τους 31 μετέχοντες
SB = 8,20m. NR PB = 8,20m.
(Προκ : 7/3 10.40, Τελικός : 8/3 17.45 )

Βούλα Παπαχρήστου : επίδοση από τις 21 μετέχουσες
SB = 14,16m. PB = 14,16m.
(Προκ : 6/3 18.40, Τελικός : 8/3 16.15)

Κωνσταντίνος Δουβαλίδης : 11η επίδοση από τους 27 μετέχοντες
SB = 7.68 NR PB = 7.68
(Προκ : 6/3 11.10, Ημιτελ : 6/3 17.10, Τελικός : 6/3 19.50 )

Νικόλ Κυριακοπούλου : 12η επίδοση από τις 21 μετέχουσες
SB = 4,35m. PB = 4,40m.
(Προκ : 6/3 16.50, Τελικός : 7/3 16.15)

Αντωνία Στεργίου : 13η επίδοση από τις 16 μετέχουσες
SB = 1,90m. PB = 1,90m.
(Προκ : 7/3 10.35, Τελικός : 8/3 16.40)

Νάντια Εφεντάκη : 13η επίδοση από τις 21 μετέχουσες
SB = 8.58.12, PB = 8.53.95 NR
(Προκ : 7/3 12.05, Τελικός : 8/3 17.30 )

Κωνσταντίνος Μπανιώτης : 22η επίδοση από τους 30 μετέχοντες
SB = 2,25m. PB = 2,27m.
(Προκ : 6/3 17.25, Τελικός : 8/3 16.00)

η κατάταξη και οι ώρες των Kύπριων αθλητών στο Τορίνο :
Μαριάννα Ζαχαριάδη : επίδοση από τις 22 μετέχουσες
SB = 4,41m. PB = 4,41m. NR
(Προκ : 6/3 16.50, Τελικός : 7/3 16.15)

Κυριάκος Ιωάννου 11η επίδοση απο τους 30 μετέχοντες
SB = 2,28m. PB = 2,32m. NR
(Προκ : 6/3 17.25, Τελικός : 8/3 16.00)

Γιώργος Αρέστη : 16η επίδοση απο τους 23 μετέχοντες
SB = 19,43m. PB = 19,43m. NR
( Προκ : 7/3 12.30, Τελικός : 8/3 16.20)

Παναγιώτης Ιωάννου (60μ) 29η επίδοση από τους 36 μετέχοντες
SB = 6.73 PB = 6.73
(Προκ : 7/3 11.00, Ημιτελικός : 7/3 18.00, Τελικός : 8/3 18.20 )



«Για μετάλλιο ο Λούης»
Ο νέος αρχιπροπονητής του ΣΕΓΑΣ, Στέργιος Τσιφτσόγλου, μίλησε στον «Sentra 103,3» και στους Τάσο Παπαχρήστου και Κώστα Ευθυμιάδη στην εκπομπή «Spiro, Spero, Sport». Ο κύριος Τσιφτσόγλου αναφέρθηκε στο επικείμενο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου που θα διεξαχθεί το τριήμερο 6-8 Μαρτίου στο Τορίνο και τις πιθανότητες της ελληνικής αποστολής για διάκριση και μετάλλια. Αναλυτικά δήλωσε.

Για την άποψή του σχετικά με την απόδοση του Λούη Τσάτουμα στις μεγάλες διοργανώσεις: «Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αλλά θεωρώ ότι είναι παρορμητικός και ενθουσιάζεται με συνέπεια να χαλάει το κινητικό του μοντέλο έχοντας αστάθεια στους μεγάλους αγώνες. Όμως ο κακός εαυτός και οι ατυχίες έχουν τελειώσει. Θεωρώ πως θα έχει καλά άλματα και θα πάρει μετάλλιο στο Τορίνο. Βρίσκεται σε καλή κατάσταση και αυτό με κάνει αισιόδοξο».

Για την αναχώρηση της αποστολής: «Στις 9 το πρωί της Τετάρτης θα αναχωρήσει η αποστολή και μέσω Ρώμης θα φτάσει στο Τορίνο».

Για τις πιθανότητες συμμετοχής στους τελικούς: «Έχω την άποψη ότι είμαστε κοντά στη συμμετοχή 2, 3 ατόμων στους τελικούς όπως ο Δουβαλίδης και η Παπαχρήστου με βάση την κατάταξή τους στις λίστες. Έχουμε μια νέα ομάδα με παιδιά νέα σε ηλικία με καλές προοπτικές για το μέλλον και αυτό είναι το σημαντικότερο».

Για τον μικρό αριθμό των αθλητών, επτά συνολικά, που συμμετέχουν στην αποστολή: «Προσωπικά περίμενα 20, 22 αθλητές. Όμως είχαμε αρκετές ατυχίες τραυματισμών και κακού προγραμματισμού από τους προπονητές».

Για τη νέα γενιά των αθλητών: «Υπάρχει μια νέα γενιά, ειδικά στο ακόντιο και πρέπει να στηρίξουμε τα νέα παιδιά.. Από την ποιότητα των αθλητών στα διάφορα αγωνίσματα τουλάχιστον 10 είναι σε θέση να πρωταγωνιστήσουν στο μέλλον».

Για το κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίζει στη νέα του θέση: «Έχει δημιουργηθεί μια νοοτροπία για την οποία φταίμε όλοι μας. Πρέπει να την αλλάξουμε και να δούμε μπροστά λειτουργώντας με ένα μοντέλο πιο συλλογικό. Αν δεν το καταφέρουμε δεν θα έχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε».


Για τις πιθανότητες συμμετοχής στους τελικούς: «Έχω την άποψη ότι είμαστε κοντά στη συμμετοχή 2, 3 ατόμων στους τελικούς όπως ο Δουβαλίδης και η Παπαχρήστου με βάση την κατάταξή τους στις λίστες. Έχουμε μια νέα ομάδα με παιδιά νέα σε ηλικία με καλές προοπτικές για το μέλλον και αυτό είναι το σημαντικότερο».

Για τον μικρό αριθμό των αθλητών, επτά συνολικά, που συμμετέχουν στην αποστολή: «Προσωπικά περίμενα 20, 22 αθλητές. Όμως είχαμε αρκετές ατυχίες τραυματισμών και κακού προγραμματισμού από τους προπονητές».
QUOTE]

Συγγνώμη αλλά αυτή ήταν μία πρόταση που με προβλημάτισε ιδιατέρως….
Η ομοσπονδία περίμενε 20 – 22 άτομα στην αποστολή κ έχουμε 7….
Με όλο το θάρρος της γνώμης μου…
Μήπως δεν ξέρουν τι τους γίνεται κ μήπως κυρίως δεν έχουν επίγνωση της πραγματικότητας και ζουν πάνω σε ένα συννεφάκι??? Γτ δε μιλάμε γ απόκλιση 5 – 6 ατόμων που ίσως από τραυματισμούς όντως δεν μπόρεσαν ( π.χ. Πανέτα, Στεργιούλης, Πιλάτου, Σκαφίδα, Πέρρα ) αλλά για επιβεβαίωση του στόχου κατά 1/3……:thumbdown0:

Βάσει …. αναλογίας ( χαζής βέβαια ) δεν πρέπει να περιμένουμε πάνω από 1 συμμετοχή σε τελικό
3 * 1/3 = 1……….:thumbdown0: :frown: :



Σωστό αυτό, εκτός του ότι σε κάθε διοργάνωση θα υπαρχουν 1-2-3 τραυματισμοί, αλλά και τώρα δεν ήταν και πολλοί, ουτε καν αυτοί που ανέφερες δεν πολυστέκουν οι περισσότεροι. Και έχουμε μια νέα ομάδα με παιδιά νέα, αλλα με δεδομένο οτι δεν υπήρχαν όρια, θα μπορούσε να στείλει είτε με πιο ελαστικά όρια είτε είτε, μια μεγαλύτερη ομάδα με περισσότερα νέα παιδια και προοπτικές..! Ούτε και οι πολλοί αγώνες υπήρχαν -3 με το meeting να μην εχει πολλα αγωνισματα-, εδώ άλλοι έψαχναν στο εξωτερικό, και ήταν και παιδιά που ήταν κοντα στα όρια και που τελωσπάντων έκαναν αξιόλογη προσπάθεια


Λούης Τσάτουμας (Μήκος – 8,21, #01)

8.20 έχει κάνει ο Λούης.



Συμφωνώ… ίσως κάποιοι θα μπορούσαν να πάνε για την εμπειρία κ ας μην ήταν και τόσο τόσο κοντά στο όριο όπως η Καφούρου, ο Κουφίδης, ο Πατσουκάκης κ ο Μάστορας ή και η Εμμανουήλ που το πάλεψε πολύ….
Ας δίνανε τουλάχιστον σε κάποιον την ευκαιρία… αλλά κ αυτό θα ήταν άδικο τότε για τους άλλους …( ας μηνξεχνάμε στην Ελλάδα ζούμε….)

Εγώ πάντως θέλω να πω κ κτ άλλο σχετικά με την ελαστικότητα στα όρια….
Ο Τσιάμης έχασε το όριο για 3εκ. αλλά σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις έχει καταφέρει να μπει τελικό με εξαίρεση το Πεκίνο όπου έμειναν εκτός κ αθλητές πολύ καλύτεροι του… Αυτά τα 3εκ. ήταν τόσο σημαντικά ώστε να τον αφήσουν εκτός ομάδας κ μιλάμε για ένα από τα πιο συνεπή στελέχη της Εθνικής ομάδας….
Η Πέρρα από την άλλη ενώ φαινόταν ότι το κορίτσι πραγματικά έχει τα 14μ. στο νερό… ΈΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…. και ενώ μπορεί να πάει μακριά χαλάει με τα άκυρα το όλο θέμα… Κ σε όλους τς προκριματικούς με εξαίρεση αυτόν της Οσάκα π έκανε 14,15μ. σε ένα άλμα κ ήταν 14η στα υπόλοιπα 14 άλματα π έχει κάνει σε προκριματικούς μεγάλων διοργανώσεων έχει καλύτερα ένα 13,80μ. ένα 13,72μ.. και καμιά 7 – 8 άκυρα… Ε δε δείχνει συνέπεια αυτό… Αν είχε 6 εκ. δλδ πιο πάνω κ το όριο τόσο πολύ θα άλλαζαν τα πράγματα???

Δεν ξέρω αν καταλάβατε το σκεπτικό μου αλλά κάπου νμζ ότι πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν και η συνέπεια κ ηλικία του αθλητή……….και να μη δίνεται τόση βάση στα όρια…


8.20 έχει κάνει ο Λούης.

Το 8,21μ. δεν το έχω βάλει εγώ αν κ αυτό φαίνεται αλλά κάποιος από τους Admins που εμπλούτισαν το αρχικό μ μνμ….:tongue: !!!!!



οκ, λάθος εκ παραδρομής (παρότι το είχαμε εντοπίσει στο αρχέτυπο κείμενο) διορθώθηκε


Συμφωνώ… ίσως κάποιοι θα μπορούσαν να πάνε για την εμπειρία κ ας μην ήταν και τόσο τόσο κοντά στο όριο όπως η Καφούρου, ο Κουφίδης, ο Πατσουκάκης κ ο Μάστορας ή και η Εμμανουήλ που το πάλεψε πολύ….
Ας δίνανε τουλάχιστον σε κάποιον την ευκαιρία… αλλά κ αυτό θα ήταν άδικο τότε για τους άλλους …( ας μηνξεχνάμε στην Ελλάδα ζούμε….)

Εγώ πάντως θέλω να πω κ κτ άλλο σχετικά με την ελαστικότητα στα όρια….
Ο Τσιάμης έχασε το όριο για 3εκ. αλλά σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις έχει καταφέρει να μπει τελικό με εξαίρεση το Πεκίνο όπου έμειναν εκτός κ αθλητές πολύ καλύτεροι του… Αυτά τα 3εκ. ήταν τόσο σημαντικά ώστε να τον αφήσουν εκτός ομάδας κ μιλάμε για ένα από τα πιο συνεπή στελέχη της Εθνικής ομάδας….
Η Πέρρα από την άλλη ενώ φαινόταν ότι το κορίτσι πραγματικά έχει τα 14μ. στο νερό… ΈΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…. και ενώ μπορεί να πάει μακριά χαλάει με τα άκυρα το όλο θέμα… Κ σε όλους τς προκριματικούς με εξαίρεση αυτόν της Οσάκα π έκανε 14,15μ. σε ένα άλμα κ ήταν 14η στα υπόλοιπα 14 άλματα π έχει κάνει σε προκριματικούς μεγάλων διοργανώσεων έχει 2ο καλύτερο στα 13,72μ. και καμιά 7 – 8 άκυρα… Ε δε δείχνει συνέπεια αυτό… Αν είχε 6 εκ. δλδ πιο πάνω κ το όριο τόσο πολύ θα άλλαζαν τα πράγματα???

Δεν ξέρω αν καταλάβατε το σκεπτικό μου αλλά κάπου νμζ ότι πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν και η συνέπεια κ ηλικία του αθλητή……….και να μη δίνεται τόση βάση στα όρια…

Πολύ καλά τα λες αλλά κάθε χρόνο σε κάθε μεγάλη διοργάνωση θα γίνονται τα ίδια…


«Για μετάλλιο ο Λούης»
Ο νέος αρχιπροπονητής του ΣΕΓΑΣ, Στέργιος Τσιφτσόγλου, μίλησε στον «Sentra 103,3» και στους Τάσο Παπαχρήστου και Κώστα Ευθυμιάδη στην εκπομπή «Spiro, Spero, Sport». Ο κύριος Τσιφτσόγλου αναφέρθηκε στο επικείμενο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου που θα διεξαχθεί το τριήμερο 6-8 Μαρτίου στο Τορίνο και τις πιθανότητες της ελληνικής αποστολής για διάκριση και μετάλλια. Αναλυτικά δήλωσε.

…………….

Για τον μικρό αριθμό των αθλητών, επτά συνολικά, που συμμετέχουν στην αποστολή: «Προσωπικά περίμενα 20, 22 αθλητές. Όμως είχαμε αρκετές ατυχίες τραυματισμών και κακού προγραμματισμού από τους προπονητές».

……………..

Δηλαδή ο κακός προγραμματισμός από τους προπονητές στερεί καμιά δεκαριά αθλητές από την ελληνική αποστολή στο Τορίνο…?!?

Εάν υποθέσουμε ότι είναι έτσι…
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους προπονητές?
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον προγραμματισμό?
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις.. δηλώσεις?

Σταματάω εδώ…ας μη το θέσω και ως δημοσκόπηση…

Εγώ δε γνωρίζω…απλά αναρωτιέμαι και προβληματίζομαι με αυτά που διαβάζω.


Πολύ καλά τα λες αλλά κάθε χρόνο σε κάθε μεγάλη διοργάνωση θα γίνονται τα ίδια…

Μήπως είναι καιρός να το καταλάβουνε κ κάποιοι όμως ???
Γτ τα πρόσωπα αλλάζουν… αλλά οι αντιλήψεις όχι….


Δηλαδή ο κακός προγραμματισμός από τους προπονητές στερεί καμιά δεκαριά αθλητές από την ελληνική αποστολή στο Τορίνο…?!?

Εάν υποθέσουμε ότι είναι έτσι…
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους προπονητές?
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον προγραμματισμό?
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις.. δηλώσεις?

Σταματάω εδώ…ας μη το θέσω και ως δημοσκόπηση…

Εγώ δε γνωρίζω…απλά αναρωτιέμαι και προβληματίζομαι με αυτά που διαβάζω.

Τι εννοείς με τις δηλώσεις????
Εγώ πρώτη φορά σήμερα διάβασα συνέντευξη του Τσίφτσογλου κ με προβλημάτισε ιδιαιτέρως μπορώ να πω σχετικά με το μέλλον μας…


Τι εννοείς με τις δηλώσεις????
Εγώ πρώτη φορά σήμερα διάβασα συνέντευξη του Τσίφτσογλου κ με προβλημάτισε ιδιαιτέρως μπορώ να πω σχετικά με το μέλλον μας…

Αφού προβληματίζομαι και εγώ, προβληματίζεσαι και εσύ και μερικοί τραυματισμοί είναι μάλλον αναπόφευκτοι καταλήγω στο συμπέρασμα ότι υπάρχει πρόβλημα τουλάχιστον σε ένα από τα παραπάνω τρία που αναφέρω.
Σε ποιό? Είπα δε γνωρίζω…
Στις γνώσεις και στην κρίση του καθένα μας…


Αφού προβληματίζομαι και εγώ, προβληματίζεσαι και εσύ και μερικοί τραυματισμοί είναι μάλλον αναπόφευκτοι καταλήγω στο συμπέρασμα ότι υπάρχει πρόβλημα τουλάχιστον σε ένα από τα παραπάνω τρία που αναφέρω.
Σε ποιό? Είπα δε γνωρίζω…
Στις γνώσεις και στην κρίση του καθένα μας…

Δεν κατάλαβες… λες :
Εάν υποθέσουμε ότι είναι έτσι…
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους προπονητές?
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον προγραμματισμό?
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις.. δηλώσεις?

Εννοείς με το ποιους στέλνουμε???


Δεν κατάλαβες… λες :
Εάν υποθέσουμε ότι είναι έτσι…
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους προπονητές?
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον προγραμματισμό?
…μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις.. δηλώσεις?

Εννοείς με το ποιους στέλνουμε???

‘Οχι.Εννοώ με τις δηλώσεις τύπου που διαβάζουμε σχετικά με τους Πανευρωπαικούς, όπως για παράδειγμα με τις παραπάνω δηλώσεις από τον αρχιπροπονητή.


Βγήκαν στο site της ΕΑΑ – Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία – οι τελικές συμμετοχές σε άνδρες κ γυναίκες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος :

η κατάταξη και οι ώρες των Kύπριων αθλητών στο Τορίνο :
[B]Μαριάννα Ζαχαριάδη [/B] : επίδοση από τις 22 μετέχουσες
SB = 4,41m. PB = 4,41m. NR
(Προκ : 6/3 16.50, Τελικός : 7/3 16.15)

Ενημερωτικά, η επίδοση της Ζαχαριάδη είναι με διαφορά η καλύτερη επίδοση φέτος στον κόσμο σε U20.Η δεύτερη αθλήτρια στο top έχει 4.27 …

To παγκόσμιο ρεκόρ στις νεάνιδες είναι 4.50 στον κλειστό και 4.48 στον ανοιχτό…

Μήπως τρίζει εξαιτίας της Μαριάννας?


Ενημερωτικά, η επίδοση της Ζαχαριάδη είναι με διαφορά η καλύτερη επίδοση φέτος στον κόσμο σε U20.Η δεύτερη αθλήτρια στο top έχει 4.27 …

To παγκόσμιο ρεκόρ στις νεάνιδες είναι 4.50 στον κλειστό και 4.48 στον ανοιχτό…

Μήπως τρίζει εξαιτίας της Μαριάννας?

Αχ αχ … τι αθλήτρια χάσαμε μέσα από τα χέρια μας….?


Μήπως είναι καιρός να το καταλάβουνε κ κάποιοι όμως ???
Γτ τα πρόσωπα αλλάζουν… αλλά οι αντιλήψεις όχι....

Mακάρι να μπορούσαν να το καταλάβουν…:sorry:



K από ότι διάβασα σήμερα… ο Βούλγαρος Καραϊλίεβ που έχει την 3η επίδοση στο τριπλούν μάλλον δε θα συμμετάσχει λόγω τραυματισμού οπότε ο 3ος καλύτερος στον προριματικό θα κατέβει με φετινή επίδοση 16,97μ….. μόλις……



ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΙΚΟ
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΥΘΥΜΙΑΔΗ

«Θέλω να παρουσιάσω το καλύτερο δυνατό πρόσωπο και βελτιώνοντας τα όποια λάθη είχα στις προηγούμενες κούρσες μου να τρέξω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Πιστεύω ότι μπορώ να τρέξω κοντά στα 7.60 που θα είναι μία επίδοση η οποία θα με βάλει στον τελικό».

Αυτά ήταν τα λόγια του Κώστα Δουβαλίδη μετά την επίτευξη του πανελλήνιου ρεκόρ (7.68) στο διεθνές μίτινγκ της Αθήνας που έγινε στο ΣΕΦ πριν από μερικές ημέρες. Ο Δραμινός πρωταθλητής των 60 μ. εμπ. τόνισε ξεκάθαρα πως γι’ αυτόν η αποστολή θα είναι πετυχημένη εφόσον καταφέρει να μπει στους «8» που είναι και ο στόχος του.

Για να το πετύχει θα χρειαστεί να τερματίσει μέσα στην τριάδα και στις πρώτες δύο κούρσες. Συνολικά θα αγωνιστούν 27 αθλητές, με τον Ελληνα πρωταθλητή να κατεβαίνει με την 11η επίδοση, αλλά και με δεδομένο πως είναι σε κατάσταση να τρέξει πιο γρήγορα από το 7.68 που έχει. Με 27 δηλωμένους αθλητές θα γίνουν 4 σειρές όπου θα προκριθούν οι τρεις πρώτοι και 4 καλύτεροι χρόνοι (υπάρχει και το σενάριο να περάσουν οι πρώτοι δύο και 8 καλύτεροι χρόνοι, αλλά δύσκολα θα πάει σ’ αυτήν την επιλογή η τεχνική επιτροπή των αγώνων), ενώ στον ημιτελικό τα σενάρια είναι δύο: ή θα προκριθούν οι τέσσερις πρώτοι (κάτι που θα είναι πολύ θετικό για τον Δουβαλίδη) ή οι πρώτοι τρεις και οι δύο καλύτεροι χρόνοι. Ολα θα εξαρτηθούν από τον ίδιο βέβαια και από την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι αντίπαλοί του.

Εάν δεν γίνουν εκπλήξεις στον τελικό θα πρέπει να θεωρούνται βέβαιοι οι Μπορίσοφ, Ντουκουρέ, Σέντοκ, Σβόμποντα, Τέρνερ, Κουινόνεζ, ενώ για τις άλλες δύο θέσεις θα παλέψουν 9 αθλητές με τον Δουβαλίδη μέσα σ’ αυτούς.

Κυρίως αυτοί που θα προσπαθήσουν να πάρουν αυτές τις θέσεις πλην του δικού μας πρωταθλητή θα είναι ο Γάλλος Γκάρφιλντ με 7.63 φετινό ρεκόρ, ο Γερμανός Σβάρτσερ με 7.66, ο Βρετανός Σκοτ με 7.68, αλλά με σταθερότητα στις επιδόσεις του και ο Σουηδός Κρόνμπεργκ που έχει φέτος μόλις 7.77, αλλά είναι έμπειρος αθλητής και μπορεί να μπει στον τελικό. Στη λίστα υπάρχουν και οι Γερμανοί Μάτιζικ και Μπαλνουβάιτ που έχουν 7.63 και 7.65 φέτος, αλλά είναι αουτσάιντερ.

Επομένως αν καταφέρει να μπει στην τριάδα στους πρώτους δύο γύρους ο αθλητής του Μπάμπη Σδρόλα και αν καταφέρει να τρέξει πιο γρήγορα από τους 8 συνδιεκδικητές του για τις 2 (ενδεχομένως και περισσότερες αν υπάρξουν εκπλήξεις) θέσεις του τελικού, τότε ο Δραμινός πρωταθλητής θα έχει πετύχει το σκοπό του



“Τελικός και ό,τι προκύψει…”
Η Βούλα Παπαχρήστου αποτελεί μια από τους εκπροσώπους της νέας γενιάς του ελληνικού στίβου. Η πρωταθλήτρια του τριπλούν αναχώρησε την Τετάρτη (4/3) το πρωί μαζί με την υπόλοιπη αποστολή για το Τορίνο, όπου θα διεξαχθεί το Ευρωπαϊκού του κλειστού (6-8/3) έχοντας ως προίκα το 14.16μ. που σημείωσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα και αποτελει ατομικό της ρεκόρ. Η αθλήτρια του Γιώργου Πομάσκι, η οποία πέρυσι κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα εφήβων – νεανίδων, τονίζει στο sport.gr ότι στόχος της είναι η πρόκριση στον τελικό του αγωνίσματος και στη συνέχεια… ό,τι καλύτερο προκύψει. Η Παπαχρήστου χαρακτηρίζει νεανική, ως επί το πλείστον, την ομάδα για το ευρωπαϊκό και θεωρεί ότι θα αποδειχθεί “σκληρή” η generation – Χ του ελληνικού στίβου.

Σφράγισαν τα εισιτήρια Ανεβάζουν στροφές… Το… πήρε ο άνεμος “Χάλκινη” η Παπαχρήστου
“Είμαστε μια “σκληρή” γενιά και θα το αποδείξουμε στην Ιταλία”

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι η πρώτη σημαντική διοργάνωση, σε αυτήν την κατηγορία, που λαμβάνει μέρος η 20άχρονη αθλήτρια, αλλά το γεγονός αυτό δεν την αγχώνει: “Στόχος μου είναι να περάσω στον τελικό και θέλω να καταρρίψω το προσωπικό ρεκόρ μου που είναι 14.16μ. Δεν έχω άγχος και αυτό με βοηθάει στους αγώνες. Η διοργάνωση αυτή μοιάζει με το παγκόσμιο που είχα λάβει μέρος. Ξέρω τι θα συναντήσω. Εχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μου και πιστεύω ότι μπορώ να φτάσω ψηλά”.

Η Παπαχρήστου ήταν σταθερή στα άλματά της στους φετινούς αγώνες της στο κλειστό και αυτό οφείλεται στην εξαιρετική προετοιμασία της: “Η προετοιμασία κύλησε άψογα, χωρίς προβλήματα και ελπίζω να τα πάω καλά και στο Τορίνο. Είμαι πάντως αισιόδοξη και θέλω πολύ να πραγματοποιήσω μια καλή εμφάνιση.”, τόνισε η νεαρή πρωταθλήτρια.

Η αθλήτρια της ΑΕΚ αναφέρθηκε και στις υπόλοιπες ελληνικές συμμετοχές και φαίνεται να ποντάρει περισσότερο σε Τσάτουμα και Δουβαλίδη: “Γενικά στο Τορίνο πάει μια νεανική ομάδα. Είμαστε μια “σκληρή” γενιά και θα το αποδείξουμε στην Ιταλία. Πιστεύω ότι ο Λούης μπορεί να ανέβει στο βάθρο αν κάνει ένα καλό πρώτο ή δεύτερο άλμα. Οσον αφορά τον Δουβαλίδη μπορεί να προκριθεί εύκολα στον τελικό και να καταλάβει μια 4η ή 5η θέση. Γενικά πάντως μπορούμε να έχουμε μια καλή παρουσία στην Ιταλία”.

Η Παπαχρήστου έχει την 9η καλύτερη επίδοση μεταξύ των 21 αντιπάλων της στο Ευρωπαϊκό του Τορίνου. Ξεχωρίζει η παρουσία της ρωσίδας Αναστασία Ταράνοβα-Ποταπόβα με 14.67μ, φετινό ατομικό ρεκόρ, της σλοβένας Μαρίγια Σέστακ με 14.53μ φέτος και 15.08μ ατομικό, της ρουμάνας Κριστίνα Μπουζίν με 14.35μ, της σλοβάκας Ντάνα Βελντάκοβα με 14.30μ και της ιταλίδας Μαγκντελίν Μαρτίνες με 14.28μ και 14.81μ ατομικό ρεκόρ.

sport.gr



Αισιόδοξοι στο Τορίνο

Το μεσημέρι της Τετάρτης (4/3) έφτασε στο Τορίνο η ελληνική αποστολή του στίβου. Από την ομάδα η μοναδική που έμεινε στην Αθήνα ήταν η Εφεντάκη, η οποία θα “πετάξει” την Παρασκευή (6/3) για την Ιταλία, καθώς αγωνίζεται το Σάββατο (7/3).

“Πάντα σε όλες τις διοργανώσεις στόχος όλων των αθλητών είναι ο τελικός. Εχουμε βάλει πλωρη για τον τελικό και από εκεί και πέρα ότι καλύτερο έρθει θα το δεχθούμε με χαρά. Είτε ένα πανελλήνιο ρεκόρ είτε μία πρόκριση στον τελικό”, δήλωσε ο Κώστας Δουβαλίδης και πρόσθεσε για την συμετοχή του στον αγώνα: “Δεν βλέπω τι κάνουν οι αντίπαλοι αθλητές στις κούρσες. Εγώ κοιτάζω τον δικό μου αγώνα. Γενικά υπάρχουν συναθλητές που είναι πολύ δυνατοί. Θα προσπαθήσω να τους πλησιάσω όσο περισσότερο γίνεται για να βελτιώσω κι εγώ το χρόνο μου”.

Ο Λούης Τσάτουμας από την πλευρά του επεσήμανε: “Σίγουρα είναι μια πολύ καλή χρονιά φέτος. Έχω πετύχει μια αρκετά καλή επίδοση και στο Τορίνο πάω για το καλύτερο. Ενας αγώνας είναι ένας αγώνας και ο τελικός ένας τελικός. Ποτέ δεν ξέρεις τις επιδόσεις των αντιπάλων. Μπορεί να βρεθεί κάποιος σε πολύ καλή ημέρα όπως φυσικά κι εγώ. Μια επίδοση πάνω από τα 8.10μ πιστεύω ότι δίνει μετάλλιο. Εγώ θα αγωνιστώ όπως κάνω πάντα, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και από εκεί και πέρα ελπίζω να έρθουν τα καλύτερα”.

Από την πλευρά του ο τεχνικός διευθυντής του ΣΕΓΑΣ, Αστέριος Τσιφτσόγλου, δήλωσε: “Τα παιδιά που ήρθαν στο Τορίνο βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Οι επιδόσεις των αθλητών μας κάνουν να μιλάμε για τουλάχιστον ένα μετάλλιο, αλλά και συμμετοχή σε τελικούς των αγωνισμάτων. Ελπίζουμε το καλύτερο”.

Με την αποστολή, οποία με την άφιξη στο Τορίνο συνάντησε κρύο και χιονόνερο, συνταξίδεψαν και ο Ντράγκουτιν Τόπιτς με την σύζυγό του Μπιγιάνα Τόπιτς που το προηγούμενο διάστημα προετοιμάζονταν στην Αθήνα.

sport.gr



Συνεχίζει τη θεραπεία ο Ιωάννου

Ο Κυριάκος Ιωάννου αισθάνεται καλύτερα μετά τους πόνους που ένοιωσε στο γόνατό του κατά τη διάρκεια του μίτινγκ “Αθήνα 2009”. Ο κύπριος άλτης συνεχίζει τη θεραπεία του και με δηλώσεις που έκανε πριν αναχωρήσει η κυπριακή αποστολή για το Τορίνο υπογράμμισε ότι ελπίζει να μπορέσει να αγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό κλειστού

“Ελπίζω να είμαι απόλυτα καλά για να μπορέσω να λάβω μέρος. Και όχι μόνο να κατακτήσω κάποιο μετάλλιο, αλλά και να σημειώσω και παγκύπριο ρεκόρ. Κάνω τη σχετική θεραπεία και ελπίζω να μπορέσω να αγωνιστώ”, δήλωσε ο Ιωάννου, ο οποίος θα δει πως θα νοιώθει στη προθέρμανση και μετά θα δει τι θα κάνει.

Αλλωστε ο “χάλκινος” παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 έχει ως βασικό στόχο του για φέτος το παγκόσμιο του Βερολίνου. Πάντως αν ο Ιωάννου βρίσκεται σε καλή κατάσταση τότε θα προσπαθήσει να περάσει τα 2.30μ.

sport.gr



“Εχει πιθανότητες για χρυσό”

Η Ευρωπαϊκή ομοσπονδία στίβου στο αφιέρωμά της για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού του Τορίνου κάνει ιδιαίτερη μνεία στον Λούη Τσάτουμα για τον οποίο αναφέρει ότι μπορεί να κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στο μήκος.

“Η απουσία του ιταλού Αντριου Χόου σημαίνει ότι στο Τορίνο θα έχουμε νέο πρωταθλητή. Ο Τσάτουμας μπορεί να αγωνίστηκε επιλεκτικά αλλά κατάφερε να σημειώσει νέο ρεκόρ Ελλάδας με 8.20μ. στα τέλη Ιανουαρίου, ενώ κατέκτησε και τον τίτλο με επίδοση 8.13μ. και στο Τορίνο έχει καλές πιθανότητες για το χρυσό”, τονίζεται χαρακτηριστικά στο αφιέρωμα της Ευρωπαϊκή Ομοσπονδίας στίβου.

Ενας από τους βασικούς αντιπάλους του Τσάτουμα θα είναι και ο γερμανός Σεμπάστιαν Μπάγιερ ο οποίος διανύει την καλύτερη φόρμα της καριέρας του, καθώς έχει σημείωσει φέτος επίδοση 8.17μ., όπως και ο γάλλος Σντιρί, ο οποίος πάντως έχει ατομικό ρεκόρ 8.27μ.

sport.gr



Πάτησαν… Τορίνο
Με μία ώρα καθυστέρηση, αλλά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, έφτασε η το απόγευμα στις 6 μ.μ. ώρα Ελλάδος (αναχώρησε στις 9 το πρωί από το «Ελ. Βενιζέλος»), η αποστολή που θα μετάσχει στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Τορίνου. Αν και το κρύο ήταν αρκετά έντονο, ο Λούης Τσάτουμας και η Νικόλ Κυριακοπούλου πήγαν κατευθείαν για να κάνουν μία προπόνηση στο στάδιο «Οβάλ» όπου θα διεξαχθούν οι αγώνες.
Δεν υπήρξαν προβλήματα κατά την άφιξη της αποστολής στην ιταλική πόλη, όπου ο Λούης Τσάτουμας μίλησε για την παρουσία του στη διοργάνωση, χωρίς να μιλήσει ξεκάθαρα για το αν είναι στόχος ένα μετάλλιο…

«Σίγουρα είναι καλή χρονιά φέτος με καλή επίδοση στα πόδια μου, πάμε για τα καλύτερα εκεί. Έχω μια πολύ καλή επίδοση που είναι η κορυφαία στο Τορίνο, αλλά δεν με αγχώνει αυτό. Εξάλλου, ποτέ δεν ξέρεις τις επιδόσεις που θα κάνουν οι αντίπαλοι σου και αν θα βρεθούν σε καλή μέρα ή εγώ σε άσχημη. Πιστεύω ότι τα μετάλλια θα κριθούν σε άλματα πάνω από τα 8,10 μ. Στόχος μου είναι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό», είπε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του ο Κώστας Δουβαλίδης τόνισε πως στην πρώτη του παρουσία σε Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, θέλει να μπει στον τελικό.
«Πιστεύω ότι είναι καλός οιωνός που βγήκε ένα πανελλήνιο ρεκόρ πριν το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Ελπίζω να πάνε όλα καλά στο Τορίνο. Στόχος μου είναι να μπω στον τελικό και να κάνω μία μεγάλη επίδοση. Δεν κοιτάζω τους αντιπάλους, γιατί θέλω να κάνω τον δικό μου αγώνα. Θα προσπαθήσω να πλησιάσω στους δυνατούς του αγωνίσματος ώστε να βελτιώσω την επίδοση μου», είπε χαρακτηριστικά.

H «Βενιαμίν» της ομάδας θα είναι η Βούλα Παπαχρήστου που για πρώτη φορά θα μετάσχει σε διεθνή διοργάνωση, σε επίπεδο γυναικών. Πάει με προοπτικές για να μπει στον τελικό, αλλά το σημαντικότερο είναι να αποκομίσει κάποιες εμπειρίες από αγώνες τέτοιου επιπέδου.
«Είμαι πάρα πολύ αισιόδοξη και δεν έχω άγχος για την εμφάνιση μου εκεί. Θέλω να κάνω έναν καλό αγώνα, να περάσω στον τελικό και να έχω ένα άλμα πάνω από τα 14,20 μ. Αν πετύχω και εθνικό ρεκόρ στη κατηγορία μου θα είναι ακόμη καλύτερα. Θα είμαι ικανοποιημένη με μία επίδοση πάνω από τα 14,10 μ. ή με ένα καλό πλασάρισμα», σχολίασε, ενώ από τη πλευρά της η Νικόλ Κυριακοπούλου ανέφερε για την παρουσία της στο επί κοντώ:
«Θέλω να κάνω ένα άλμα στα 4,40 μ. ή 4,45 μ. που λογικά θα δώσει τη πρόκριση στον τελικό του αγωνίσματος. Έκανα μία μίνι προετοιμασία και πιστεύω ότι τα αποτελέσματα θα φανούν στο Τορίνο».

Κατά την αποχώρηση της ομάδας ο Τεχνικός Διευθυντής του ΣΕΓΑΣ, Στέργιος Τσιφτσόγλου στάθηκε και πάλι στο γεγονός ότι η ομάδα είναι μεν μικρή, αλλά ικανή να φέρει τα αποτελέσματα που έχουν βάλει στόχο.
«Είναι μικρή ομάδα, αλλά ικανή με πολύ καλές προοπτικές και με βάση τις μέχρι τώρα εμφανίσεις των αθλητών πιστεύω ότι πιθανότατα θα κατακτήσουμε ένα μετάλλιο και ευελπιστώ να έχουμε δύο ή τρεις συμμετοχές σε τελικούς. Και πιστεύω ότι όταν επιστρέψουμε θα τα έχουμε καταφέρει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στο ύψος η Τόνια Στεργίου για να μπει στον τελικό, θα χρειαστεί να κάνει άλμα πάνω από το 1,90 μ. που έχει για ατομικό ρεκόρ, κάτι που γνωρίζει καλά…
«Περιμένω έναν καλό αγώνα και θα κυνηγήσω το φετινό ατομικό ρεκόρ, με ένα άλμα πάνω από το 1,90 μ. Είμαι σε καλή κατάσταση, αλλά στους μεγάλους αγώνες δεν υπάρχουν προγνωστικά. Θέλω να απολαύσω τον αγώνα σε μια χώρα που μου αρέσει πολύ και θα πάω για το καλύτερο», ανέφερε η Στεργίου που για το χρυσό μετάλλιο ψηφίζει? Φρίντριχ.
«Το όριο πιστεύω ότι θα κριθεί στο 1,92 μ. Περιμένω μεγάλο αγώνα μεταξύ της Μπλάνκα Βλάσιτς και της Άριαν Φρίντριχ, όπου θέλω να κερδίσει η Γερμανίδα (σ.σ.: Φρίντριχ)», κατέληξε.

Ο Κώστας Μπανιώτης που θα μετάσχει στο ύψος ανδρών, σχολίασε:
«Θα είναι πρώτος μου στην κατηγορία των ανδρών στον κλειστό στίβο. Πάω για το καλύτερο και ελπίζω να κάνω μια εμφάνιση κοντά στο ρεκόρ μου (σ.σ. 2,27 μ.). Το όριο πιστεύω ότι με μια πρώτη έγκυρη προσπάθεια στα 2.25 μέτρα έχεις πιθανότητα να μπεις στον τελικό και στο 2,27 μ. είσαι σίγουρα».

goalday.gr



Παιδια θα σας παρακαλουσαμε οταν μεταφερετε καποιο αρθρο ή καποια ειδηση απο οπουδηποτε,να γραφετε την πηγη διοτι εχουμε προβλημα. (και να μην μεταφέρονται τα σχόλια της πηγής εαν δεν συντρέχει ιδιαίτερος λόγος)
Κ επισης,λιγο προσοχη στις αναδημοσιευσεις, γενικά θα διαλεγουμε ΜΟΝΟ τις πιο σημαντικες!!

Ευχαριστουμε

Προηγούμενο άρθροΔιεθνές meeting "Αθήνα 2009"
Επόμενο άρθροΣχολικοί Αγώνες Στίβου 2009 (Προκριματικά)